Гімн закладу:


Email FB Instagram YT Фото
Головна сторінка Новини Розклад роботи гуртків Моніторинг якості освіти Національно-патріотичне виховання  Фінансова діяльність Безпека освітньої діяльності

Інші навчальні заклади м. Бориспіль

Гурток з вивчення англійської мови "Merry English"

Великою популярністю серед населення міста заслужено користуються гуртки , що займаються вивченням англійської мови. Адже дітей не тільки вчать розуміти мову, правильної вимови і граматики. Вони знайомляться з культурою інших країн, літературою, традиціями та менталітетом їх населення. Тому першочерговим є соціокультурний елемент вивчення іноземної мови. Вихованці цих гуртків не тільки навчаються, а й виховуються, адже керівники гуртків, дуже творчі, захоплені своєю справою люди, проводять багато різноманітних заходів: КВК, День подяки, Halloween, «Щасливий випадок», «Відгадай мелодію». Уроки проводяться в цікавій оригінальній формі, використовується музика, пісні, театралізація. В цьому велика заслуга концертмейстерів Корсун Тамари Олександрівни та Марченко Ольги Сергіївни .

В 1991 році один викладач англійської мови навчав 30 дітей. Зараз це 20 груп, 320 дітей і 5 викладачів: Мазай Неля Миколаївна,Борбат Ірина Анатоліївна, Малоговець Наталія Олександрівна, Дідок Анна Валеріївна та Машкова Марина Вікторівна.

Госпрозрахункові гуртки з вивчення англійської мови приймають на навчання дітей 7-річного віку (з 2-го класу). Програма розрахована на 5 (7) років навчання. Заняття відбуваються 2 рази на тиждень по 2 год. Всього 144 години на рік.

Головна мета навчання іноземної мови у позашкільних закладах полягає у формуванні комунікативної компетенції, розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних та соціолінгвістичних знань.

Оволодіння учнями іноземною мовою сприяє розвитку в них здібностей використовувати її як інструмент спілкування в діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, вона розглядається як засіб міжособистісної взаємодії в умовах багатонаціонального і полі культурного світового простору.

Відповідно до комунікативно орієнтованого підходу до навчання іноземних мов пріоритет надається комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою, як засобами спілкування.

Вивчення іноземної мови з 2 класу є соціальним замовленням та вимогою часу і базується на психологічних особливостях дітей 7-8 років (інтенсивне формування пізнавальних процесів, швидке запам'ятовування мовної інформації, особлива здатність до імітації, відсутність мовного бар'єру тощо), що дозволяє їм оволодіти основами спілкування іноземною мовою з меншими затратами часу та зусиль у порівнянні з учнями інших вікових груп.

Вивчення іноземної мови на початковому етапі спрямовано на:

  • створення умов для раннього комунікативно-психологічної адаптації до нового мовного світу, що відрізняється від світу рідної мови і культури, і для подолання у подальшому психологічного бар'єру у використанні іноземної мови як засобу комунікації;
  • ознайомлення з іншомовним пісенним, віршованим та казковим фольклором, світом ігор та розваг;
  • набуття дітьми соціального досвіду та рахунок розширення спектру комунікативних ролей у ситуаціях сімейного та шкільного спілкування, з друзями і дорослими іноземною мовою;
  • формування уявлень про спільні риси та особливості спілкування рідною та іноземною мовою;
  • формування елементарних комунікативних умінь у 4 видах мовленнєвої діяльності з урахуванням можливостей та потреб молодших школярів;
  • формування деяких універсальних лінгвістичних понять, що спостерігаються в рідній та іноземній мовах.

Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для аудіювання та читання; обсяг висловлювань монологічного висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність для говоріння; обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість та рівень граматичної компетентності для письма визначається вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання.

Вивчай англійську мову – і тобі відкриється світ!


Чому англійська мова важлива сьогодні? Англійська мова – це мова міжнародного спілкування, інформації, науки і творчості.

Озирнись навкруги! Англійська мова навколо нас, чи не так? Ми її бачимо і чуємо.


Навіщо вивчати англійську? – Бо добре володіння англійською дуже знадобиться в житті. Знання іноземної мови допомагає  в спілкуванні з людьми, дає тобі великі можливості побачити весь світ, здобути кваліфіковану освіту не тільки в Україні, а й за кордоном, отримати гарну, цікаву роботу, отримувати більше інформації про навколишній світ.


Зі знанням англійської мови – весь світ в твоїх руках.


Зараз вивчення іноземної мови починається з раннього віку. Підручники для учнів семи – восьми років вже ставлять перед дітьми високі вимоги. І це лякає наших батьків. Якщо Ви хочете, щоб ваша дитина не просто вивчала англійську мову, а й отримувала задоволення від процесу навчання, запрошуємо вас на заняття з англійської мови до керівника гуртка Малогловець Н. О.
Заняття розраховані на дітей віком від семи років, загальна кількість років навчання – 5. Заняття проходять двічі на тиждень по 2 години, загальна кількість годин на тиждень – 4, кількість годин на рік – 144.


За період навчання дитина знайомиться з основами іноземної культури, тобто отримує базовий об'єм  знань, вмінь і навичок. Вивчення іноземної мови з раннього віку розвиває дитину всебічно. В школярів покращується пам'ять, розвивається логічне мислення.


Мета навчання іноземної мови – формування комунікативної компетенції.
Завдання вчителя іноземної мови полягає в тому, щоб надати учням не тільки мовну підготовку, а й зорієнтувати їх на практичне застосування іноземної мови.


Головними завданнями є:

  1. всебічний розвиток дитини: розвиток пам'яті, логіки;
  2. розвиток мовлення за допомогою фонетичних ігор, віршиків, міні – діалогів, командної роботи;
  3. розвиток письма від найпростіших до найскладніших слів і конструкцій, і все це в формі гри, що робить процес навчання легким і цікавим для дитини;
  4. вивчення граматичних конструкцій в процесі спілкування шляхом постійного повторення в ігровій формі;
  5. розвиток слуху при виконанні завдань на аудіювання;
  6. соціалізація дитини в колективі за допомогою командної роботи.