Гімн БДЮТ "Дивоцвіт":


Email FB YT Фото
Головна сторінка Новини Моніторинг якості освіти Розклад роботи гуртків Національно-патріотичне виховання  Фінансова діяльність ОБЖД Стоп-булінг

Інші навчальні заклади м. Бориспіль

Науково-методична проблема

Про підсумки науково-методичної роботи за 2022-2023 навчальний рік Бориспільського БДЮТ «Дивоцвіт»

Мета науково методичної роботи: підтримувати діловий тонус педагогів, сприяти розвитку творчого потенціалу керівників гуртків на досягнення позитивних результатів освітнього процесу.

У Бориспільському БДЮТ «Дивоцвіт» створена і ефективно працює система колективної та індивідуальної роботи керівників гуртків, яка спрямована на підвищення професійного рівня педагогічних працівників, удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення освітнього процесу та проводиться з урахуванням інтересів і запитів різних категорій педагогів.

Педагогічний колектив БДЮТ “Дивоцвіт” у 2022-2023 навчальному році працював над єдиною методичною темою: «Застосування інноваційних інструментів для формування необхідних компетенцій вихованців в ЗПО», що відповідає ключовим аспектам Нової української школи та вимогам сучасності.

Відповідно методичної теми продуктивно працювали педагогічні ради, методичні ради, наради, методичні об’єднання. Проведена педагогічна ради з теми «Медіоокомпетентність як складова професійної компетентності педагогічних працівників ЗПО.

Педагогічні працівники закладу пройшли дистанційні навчання від МОН за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти» та отримали 3 сертифікати з базового, 14 з середнього та три з вищого рівнів.

Розроблений проєкт з розвитку медіакомпетенції та цифрової грамотності «Сучасний простір позашкільної освіти. Перезавантаження та інтиграція» реалізацію даного проєкту в закладі розпочали з січня 2021 року. Важливими складовими проєкта є: поповнення електроного банку даних матеріалами передового педагогічного досвіду, організація діяльності дистанційних занять, онлайн–семінари, майстер-класи, обласні педстудії, онлайн-конференції, участь педагогів у конкурсах віртуальних науково - методичних розробках, створення портфоліо педагогічної діяльності, наповнення онлайн сторінки розробками занять, вебсайту, фейсбуку, інстаграму, електронні журнали, участь вихованців в різний онлайн-конкурсах, фестевалях, концертах, онлайн виставках, круглих столах лідерів учнівського самоврядування та багато іншого.

Бориспільський БДЮТ «Дивоцвіт» продовжує вивчати педагогічну спадщину В. Сухомлинського. Тому, на початку навчального року проведена міська конференція для методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти «Впровадження ідей національно-патріотичного виховання В.Сухомлинського в роботу закладу позашкільної освіти».

Заклад освіти визначив пріоритетним напрямком розвитку патріотичний вектор, відповідно якого розроблена стратегія розвитку національно-патріотичного виховання в закладі, що включає 8 напрямів.

Була проведена педагогічна рада з теми: «Патріотичний вектор розвитку і змін Бориспільського БДЮТ «Дивоцвіт».

Важливу роль в підвищенні загального, фахового і методичного рівня педагогів відіграють методичні об’єднання. Протягом навчального року плідно працювали чотири методичних об'єднань:

  • керівників гуртків декоративно-ужиткового відділу;
  • керівників гуртків художньо-естетичного відділу;
  • керівників гуртків з вивчення англійської мови;
  • керівників гуртків, які працюють з дошкільнятами.

Були проведені засідання методичних об'єднань на яких вирішували важливі питання освітнього процесу в закладі.

Підвищенню загального фахового і методичного рівня педагогів сприяла курсова перепідготовка та участь в обласних семінарах, педстудіях майстеркласах. У 2022-2023 навчальному році у Київському університеті імені Бориса Грінченка курсову перепідготовку (дистанційна форма навчання) пройшла Проневич Г.О.

Педагогічні працівники нашого закладу брали активну участь в методичних заходах обласного та всеукраїнського рівнів:

  • в обласному семінарі «Ефективна система професійного розвитку педагогів: мотивація, ресурси, командна співпраця» в рамках обласного кластера «Metod Lab: майданчик професійної майстерності»;
  • методичному аукціоні для заступників директорів та методистів комплексних закладів позашкільної освіти «Педагогічний дизайн: як організувати якісний освітній процес у закладах позашкільної освіти» (Рассоха В.В.);
  • у Всеукраїнському освітньо - інноваційному проекті «Марафон музично- оздоровчих проектів» (Вишняк О.О.);
  • в обласній педстудії для фахівців ІРЦ, педагогічних працівників закладів освіти, які здійснюють інклюзивне навчання з теми: «Партнерство в інклюзії як умова здобуття якісної освіти дітьми з особливими освітніми потребами» (Демченко Л.Д.);
  • у круглому столі «Актуальні питання позашкільної освіти в умовах війни» (Петренко Ю.М.).

З метою активізації професійної діяльності та забезпечення встановлення рівня фахової кваліфікації здійснювалась атестація керівників гуртків. Під час атестації вивчалися професійні якості педагога, які демонстрували свою майстерність через відкриті заняття, виховні заходи.

За результатами атестації:

  • Підтвердили раніше присвоєне педагогічне звання «керівник гуртка-методист»: Ілляш Інна Іванівна, Войціщук Надія Афанасіївна керівники гуртків розвитку дитини і підготовки до школи «Пізнайко», Тименко Наталія Іванівна, керівник Зразкової творчої студії «Чабрець» . Підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст».
  • Перхайло Тетяні Василівні, керівнику гуртка розвитку дитини та підготовки до школи з елементами англійської мови «Мозаїка» та Мартиненко Людмилі Володимирівні керівнику Народного хореографічного ансамблю «Радість». Присвоїли кваліфікаційну категорію «спеціаліст» Ігнатьєвій Тамарі Михайлівні.

Професійну майстерність керівники гуртків підтверджували перемогами у професійних конкурсах:

  • Переможцями в обласному конкурсі віртуальних науково-методичних розробок з художньо-естетичного та еколого-натуралістичного напрямів позашкільної освіти стали: Тименко Н.І., Артамкіна В.В. в номінації «Творчі проєкти»: проєкт з профорієнтації «Сходинки до майстерності».
  • Бодашко О.Ю., в номінації «Дистанційне заняття»:, дистанційне заняття «Обереги – прадавні символи-захисники Українців».
  • Віталіна Рассоха в номінації: «проекти, сценарії масових заходів із еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти».
  • Олександра Бодашко та Анна Лутфулліна - переможці відкритого конкурсу професійної майстерності педагогів ЗПО “Сучасне заняття гуртка «Майстерність. Інновація».

Одним із пріоритетних напрямів методичної роботи закладу є робота з молодими педагогами.

Здійснювались групові, індивідуальні консультації з питань організації, проведення освітнього процесу з вихованцями, засідання з молодими спеціалістами. З метою підтримки молодих та малодосвідчених керівників гуртків, створення умов для їх самореалізації, сприяння професійному становленню, організована робота наставників з числа кращих досвідчених педагогів відповідного фаху для надання методичної допомоги педагогам початківцям. Робота в парах (наставництво):

  • Петренко Т.В. - Лутфулліна А.В.
  • Колупайло М.Ю. - Пилипчук Н.В.
  • Новоселецька Я.Е. - Вишняк О.О.
  • Холод В,О. - Хижна І.А.
  • Міщенко А.М. - Тименко Н.І.
  • Шевчук Т.А. - Рассоха В.В.

Традиційно проведений місячник молодого педагога, в рамках якого відбулись: відкриті заняття, взаємовідвідування занять, самоаналіз заняття молодим керівником гуртка та аналіз заняття наставником та адміністрацією закладу. Професійному зростанню молодих педагогів сприяла і проведена педагогічна вітальня «творчий портрет керівника гуртка 2023», учасниками якої були надзвичайно талановиті педагоги Петренко Ю.М. та Лутфулліна А.В. Вони представили здобутки своєї педагогічної діяльності та з радістю поділились власним досвідом, секретами успіху в професійному зростанні.

Вся інформація про методичну роботу педагогічних працівників Бориспільського БДЮТ «Дивоцвіт» висвітлювалася на сайті закладу www.bdut.in.ua.

ПЛАН РОБОТИ З МОЛОДИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ
на 2023-2024 н.р.

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Майстер-клас по роботі з основними документами (списки вихованців, журнали).

08.09.2023
09.09.2023

Шевчук Т.А.

2.

Засідання з молодими спеціалістами:

Організація освітнього процесу в новому навчальному році:

  • план роботи на 2023-24 н.р;
  • ознайомлення з нормативними документами;
  • алгоритм проведення заняття.

19.09.2022

Рассоха В.В.

3.

Заняття з елементами тренінгу для молодих спеціалістів.

19.09.2023

Демченко Л.Д.

4.

Самоосвіта молодого педагога.

протягом року

Молоді та малодосвідчені педагоги

5.

Відкрите заняття педагога-майстра.

жовтень

Рассоха В.В. Наставники, молоді спеціалісти.

6.

Відвідування занять та виховних заходів молодих спеціалістів задля надання їм методичної допомоги, аналіз занять. Контроль за виконанням.

жовтень, листопад, протягом року

Адміністрація закладу, наставники.

7.

Робота в парах (наставництво):
Новоселецька Я.Е. - Вишняк О.О.
Холод В,О., Форостянко Н.О., Колупайло М.Ю., Лопатко Т. П. - Хижна І.А.
Міщенко А.М., Величко М.П., Власова М.М. - Тименко Н.І.
Шевчук Т.А., Василенко А.В. - Онуфрієнко О.І.
Хобта О.О., Кобильчак А.І. - Мазай Н.М.
Савченко М. О. - Рассоха В.В.
(індивідуальні плани роботи, папка молодого спеціаліста)

протягом року

Наставники

8.

Відвідування занять молодим педпрацівником наставників та колег. Аналіз занять.

листопад, грудень, протягом року

Рассоха В.В.
Наставники

9.

Засідання з молодими спеціалістами:

  • портфоліо молодого педагога;
  • підготовка методичних розробок заняття;
  • ознайомлення зі схемою самоаналізу заняття;
  • самоаналіз свого відкритого заняття.

05.12.2022

Тименко Н.І.
Рассоха В.В.

10.

Місячник педагога початківця:

  • взаємовідвідування занять, виховних заходів;
  • надання індивідуальної методичної допомоги;
  • проведення відкритих занять молодими спеціалістами;
  • аналіз та самоаналіз занять.

Лютий

Тименко Н.І.
Рассоха В.В.
Наставники

11.

Конкурс «Творчий портрет молодого педагога»

28.03.2024

Тименко Н.І.
Рассоха В.В.

12.

Підсумкове засідання з молодими спеціалістами.

Круглий стіл (обмін досвідом).

Травень

Тименко Н.І.
Рассоха В.В.