Гімн БДЮТ "Дивоцвіт":


Email FB YT Фото
Головна сторінка Новини Розклад роботи гуртків Фінансова діяльність ОБЖД Стоп-булінг

Інші навчальні заклади м. Бориспіль

Архів новин БДЮТ

« Повернутися до змісту архіву новин

18.05.2022

Відбулося заняття обласної педагогічної студії

В режимі онлайн відбулося третє, заключне заняття обласної педагогічної студії для вчителів та керівників гуртків образотворчого мистецтва, тема якої - «Акмеологічні технології навчання на заняттях та уроках з образотворчого мистецтва. Поєднання технік колажу та фактур в роботі вчителів та керівників образотворчого мистецтва».

Керівники педстудії педагоги БДЮТ "Дивоцвіт" :

  • Лутфулліна Анна Вікторівна, керівник Зразкової студії образотворчої діяльності "Райдуга";
  • Петренко Юлія Миколаївна, керівник гуртка "Академія олівця".
З вітальним словом до учасників обласної педстудії звернулася Наталія Іванівна Тименко, директор БДЮТ «Дивоцвіт». Керівник педстудії Лутфулліна Анна Вікторівна у своєму виступі нагадала учасникам теоретичний матеріал з теми, узагальнила роботу педстудії. «Основна задача акмеологічних технологій - сформувати та закріпити у самосвідомості людини затребувану необхідність у самосвідомості, саморозвитку й самореалізації, що дозволяють спеціальними прийомами та техніками самоактуалізувати особистісне та професійне "Я"». Акмеологічний підхід на сучасному етапі є одним із прогресивних та перспективних для сучасної школи. Необхідність його очевидна, оскільки суспільство очікує від школи креативних, комунікабельних, самостійно мислячих випускників, які прагнуть успіху й уміють самостійно будувати індивідуальну траєкторію розвитку. Проаналізувала виконання домашніх робіт педагогів обласної педагогічної студії.

Також учасники мали можливість ознайомитися з досвідом роботи Бодашко Олександри Юріївни, керівника методичного об’єднання художньо-естетичного відділу БДЮТ "Дивоцвіт" з теми «Використання мистецьких знань та практик отриманих на педстудії в роботі гуртка «Арт-майстерня», яка презентувала своє втілення даної теми в гурткову роботу і зауважила, що дані техніки є актуальними в період навчання дітей онлайн у воєнний час, бо вони є цікаві, доступні та мають психологічний ефект розвантаження та заспокоєння. Особливо цікавою частиною цього завершального заняття стали звіт про роботу та виконання домашнього завдання учасниками педстудії. Варто зауважити, що у процесі навчання слухачі педагогічної студії ознайомилися з особливостями та опанували техніки поєднання колажу та фактур, для використання їх на заняттях гурткової роботи та на уроках з образотворчого мистецтва. Заняття пройшло цікаво змістовно, у теплій дружній атмосфері.